Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Distances et savoirs

Distances et savoirs

N°9, 2011

Varia



Review of open and distance education research in Asia, Paul Kawachi et Ramesh Sharma
The challenges of ICT applications in distance higher education in Japan, Kumiko Aoki
Women empowerment through professional and technical programmes A case study of IGNOU, Ashok Kumar Gaba
Distance education in rural China achieves inter-school collaboration and increased access to education, Xiaoying Feng, Weiyuan Zhang Li Chen
Vers une typologie des dispositifs hybrides de formation en enseignement supérieur, R. Burton, S. Borruat, B. Charlier, N. Coltice, N. Deschryver, F. Docq, J. Eneau, G. Gueudet, G. Lameul, M. Lebrun , A. Lietart, M. Nagels,D. Peraya , A. Rossier, E. Renneboog et E. Villiot-Leclercq
Une analyse de l'équité d'un enseignement en ligne, Sandoss Ben Abid-Zarrouk
Présentation d'aides virtuelles dans un environnement virtuel d'apprentissage humain : Analyse de leur moment de présentation, Michel Beney et Agnès Le Pallec

http://www.cairn.info/revue-distances-et-savoirs-2011-1.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια: