Σάββατο 24 Απριλίου 2010

Σύνδεση με ηλεκτρονική βιβλιοθήκη και "κατέβασμα" άρθρων

Σε συνέχεια της ερώτησης της Αντωνίας:

Εάν εννοείς τη σύνδεση μέσω της πανεπιστημιακής βιβλιοθήκης και του Heal-link για το κατέβασμα ολόκληρων άρθρων ξαναθυμίζω τη δική μου ιστορία:

Πριν 3 χρόνια(!) όταν ανακάλυψα ότι ΙΣΩΣ υπάρχει δυνατότητα να "κατεβάζω" άρθρα από το σπίτι ως υπ.διδ. του πανεπιστημίου προσπάθησα να βρω τι ισχύει.
Σε μια επίσκεψή μου στην Πάτρα κάποια Παρασκευή πήγα στην αντίστοιχη μονάδα (από όπου μπορείς να βγάλεις και ενεργοποιήσεις και το email μέσω του πανεπιστημίου) και αφού τους είπα την ιδιότητά μου, ρώτησα εάν υπάρχει η δυνατότητα να κατεβάζω άρθρα από τον προσωπικό μου υπολογιστή με χρήση κάποιων κωδικών.
Η απάντησή που έλαβα ήταν ότι μπορώ να έχω απλώς ένα email και αυτό που ρωτώ δεν γίνεται και δεν προβλέπεται ως δυνατότητα (δηλ. όχι ότι υπάρχει κάποιο παροδικό πρόβλημα, αλλά ότι δεν έχω τη δυνατότητα ως υπ.διδ. να το ζητήσω). Μου απάντησαν επίσης ότι απλώς μπορώ να παρακολουθώ τις ενημέρωσεις και τις περιλήψεις των περιοδικών που με ενδιαφέρουν.
Αυτό βέβαια προφανώς μπορώ να το κάνω συνδεόμενος σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική βιβλιοθήκη ανά τον κόσμο (π.χ. στο πανεπιστήμιο του Σικάγο του οποίου η βιβλιοθήκη έχει και περισσότερες συνδρομές). Αυτά για την υποστήριξή μου από την ηλεκτρονική βιβλιοθήκη μας... Τώρα, εάν έχω καταλάβει τα πάντα λάθος ταπεινά συγνώμη.

Αντωνία και υπόλοιποι αυτό που τελικά έκανα τα προηγούμενα χρόνια ήταν ότι ενημερωνόμουν από το σπίτι μου μέσω του Heal-link και αυτού το Blog, μάζευα κάποια άρθρα και ανά τακτά διαστήματα έχανα μια-δύο ημέρες πηγαίνοντας κάπου στην Αθήνα (π.χ. στο ΠΙ και τα κατέβαζα)...
Καλημέρα

2 σχόλια:

toniap77 είπε...

Το παράδοξο στη δική μου την περίπτωση ωστόσο ήταν ότι τόσο πέρυσι που έμενα στην Πάτρα, όσο και φέτος το φθινόπωρο είχα καταφέρει να κατεβάσω κάποια άρθρα και είχα την ίδια πρόσβαση στα περιοδικά που έχω κι από το πανεπιστήμιο.... Τι να πω??? The good old days are gone!!! Πάντως έχεις δίκιο, γιατί αν δεχθούμε αυτό που σου είπαν, πράκτικα η σύνδεση του πανεπιστημίου δεν προσφέρει και πολλά (ή εγώ δεν είμαι και τόσο ευφανταστή και ευρηματική)... Σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστώ που μου έλυσες την απορία.

toniap77 είπε...

τώρα που το ξανασκέφτομαι όμως, βλακείες λέω και διορθώνω... μόνο από Πάτρα (από το σπίτι μου) είχα καταφέρει να κατεβάσω κι αυτό για πολύ λίγο καιρό, γιατί σταμάτησε να λειτουργεί το heallink... όχι ότι έχει ιδαίτερη σημασία, απλώς το αναφέρω για την ιστορία του πράγματος...