Παρασκευή, 29 Μαΐου 2009

Για την ποιότητα στην εκπαίδευση

Journal of Education Policy, Volume 24 Issue 2 2009
Special issue on Fabricating Quality: Data and the New Governance of Education
Μπορεί να είναι χρήσιμο
Α

Δευτέρα, 18 Μαΐου 2009

Έκθεση Προόδου Διδακτορικής Διατριβής

Μίλησα με τη γραμματεία του Τμήματός μας για τις εκθέσεις προόδου που πρέπει να κατατίθενται στο Τμήμα. Μεταφέρω την (τηλεφωνική) πληροφόρηση:

1. Τυπικά πρέπει να παραδίδεται έκθεση προόδου όταν συμπληρώνεται το έτος για κάθε υπ. διδάκτορα.
2.Για όσους(!) δεν το έχουν ήδη κάνει μπορούν και πρέπει να καταθέσουν μια έκθεση προόδου που θα αναφέρεται αναδρομικά σε όλη την προηγούμενη χρονική περίοδο που είναι εγγεγραμμένοι ως υπ. διδάκτορες.
3. Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχουν 3 εκθέσεις προόδου ώστε κάποιος που τελειώνει να κάνει την αίτηση για υπεράσπιση διδακτορικού. Επειδή επέμενα σε αυτό το σημείο, η απάντηση που πήρα ήταν ότι ο αριθμός των εκθέσεων προόδου δεν σχετίζεται με τη δυνατότητα να κατατεθεί η αίτηση για υπεράσπιση.
4. Ουσιαστικά, όταν δεν υπάρχει η ετήσια έκθεση προόδου δημιουργείται πρόβλημα στις βεβαιώσεις από τη Γραμματεία ότι κάποιος συνεχίζει το διδακτορικό του, στα πάσο κτλ...
Ελπίζω αυτές οι απαντήσεις να ξεκαθαρίζουν κάπως το τοπίο.

Καλό μας απόγευμα

Αποδελτίωση περιοδικού Higher Education

Higher Education

Référence : Vol. 57, n°6, juin 2009



* Participation, performance and inequality in Italian higher education in the 20th century, Moris Triventi, Paolo Trivellato
* Imported talents: demographic characteristics, achievement and job satisfaction of foreign born full time faculty in four-year American colleges, Zeng Lin, Richard Pearce, Weirong Wang
* Diversity and inclusivity at university: a survey of the experiences of lesbian, gay, bisexual and trans (LGBT) students in the UK, Sonja Ellis
* Analysis of Korean students’ international mobility by 2-D model: driving force factor and directional factor, Elisa Park
* Contact hours in Dutch and Vietnamese higher education: a comparison, Do Quyen
* ‘Maintaining competence’: a grounded theory typology of approaches to teaching in higher education, Janet Gregory, Robert Jones
* Student–university relationships and reputation: a study of the links between key factors fostering students’ supportive behavioral intentions towards their university, Minjung Sung, Sung-Un Yang
* The e-balanced scorecard (e-BSC) for measuring academic staff performance excellence, May Yu, Suraya Hamid, Mohamad Ijab, Hsaio Soo

Αποδελτίωση περιοδικού Policy Futures in Education

Policy Futures in Education


ISSN 1478-2103

Volume 7 Number 2 2009

SPECIAL ISSUE
Contesting Identities, Contesting Nation
Guest Editors: CAMERON McCARTHY, AISHA DURHAM, C. MICHAEL ELAVSKY, ALICE FILMER, MICHAEL GIARDINA, SUSAN HAREWOOD, SOOCHUL KIM, JENNIFER LOGUE, MIGUEL MALAGRECA & RASUL MOWATT


Introduction. Contesting Identities, Contesting Nation, pages 138‑144 doi:10.2304/pfie.2009.7.2.138 VIEW FULL TEXT
Cameron McCarthy & Jennifer Logue. Reading against the Grain: examining the status of the categories of class and tradition in the scholarship of British cultural studies in light of contemporary popular culture and literature, pages 145‑160
Susan Harewood. Metaphor and the Work of Cultural Studies, pages 161‑171
Michael D. Giardina. Flexibly Global? Performing Culture and Identity in an Age of Uncertainty, pages 172‑184
Rasul Mowatt. The King of the Damned: reading lynching as leisure, pages 185‑199
Alice A. Filmer. Discourses of Legitimacy: a love song to our mongrel selves, pages 200‑216
Aisha S. Durham. Behind Beats and Rhymes: working class from a Hampton Roads hip hop homeplace, pages 217‑229
C. Michael Elavsky. Moving Beyond the Wall(s): theorizing, corporate identity for global cultural studies, pages 230‑243
Miguel A. Malagreca. Writing Queer across the Borders of Geography and Desire, pages 244‑255
Soochul Kim. Re-locating the National: spatialization of the national past in Seoul, pages 256‑265

OBAMA’S AMERICA
Michael A. Peters. Automobilism, Americanism and the End of Fordism, pages 266‑270 doi:10.2304/pfie.2009.7.2.266 VIEW FULL TEXT

OCCASIONAL THOUGHTS
Henry A. Giroux. Beyond the Audacity of Hope: the promise of an educated citizenry, pages 271‑274 doi:10.2304/pfie.2009.7.2.271 VIEW FULL TEXT

Reading against the Grain: examining the status of the categories of class and tradition in the scholarship of British cultural studies in light of contemporary popular culture and literature

CAMERON MCCARTHY Institute of Communications Research, University of Illinois, Urbana-Champaign, USA
JENNIFER LOGUE Department of Educational Policy Studies, University of Illinois, Urbana-Champaign, USA

doi:10.2304/pfie.2009.7.2.145

Παρασκευή, 15 Μαΐου 2009

Εκπαιδευτικές άδειες 2009-2010

Για όσους ενδιαφέρει, στο παρακάτω link υπάρχει η εγκύκλιος που υπογράφηκε προχθές:

http://rapidshare.com/files/233146513/egiklios_ekpaideftikwn.adeiwn.2010.doc

Καλημέρα και καλή επιτυχία σε όσους υποβάλλουν αίτηση

Παρασκευή, 8 Μαΐου 2009

Bologna Process 2009

Με αφορμή την προηγούμενη ανακοίνωση, έψαξα και "είδα" το υλικό από την τελευταία υπουργική συνάντηση:
http://www.ond.vlaanderen.be/hogeronderwijs/bologna/conference/documents.htm

Καλό ψάξιμο !!!

Διαδικασία της Μπολώνιας

Τα σχετικά με την Λουβαίν:
1. το communiqué
http://www.ond.vlaanderen.be/hogeronderwijs/bologna/conference/documents/Leuven_Louvain-la-Neuve_Communiqu%C3%A9_April_2009.pdf
2. ENQA
http://www.enqa.eu/bologna_enqastatements.lasso

Τρίτη, 5 Μαΐου 2009

EUA Bologna Handbook

Στην παρακάτω διεύθυνση είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον handbook από την EUA για τη διαδικασία της Μπολόνια.
Όσοι ενδιαφέρονται ας ρίξουν μια ματιά (θα το κάνω και εγώ) δεν ξέρω εάν αξίζει να το πάρουμε. Τι λέτε;
http://www.bologna-handbook.com/docs/framesets/content_frameset.html

νέα για τις υποχρεώσεις μας

Καλημέρα,
ύστερα από επικοινωνία με Γραμματεία, μου είπαν πολύ ευγενικά μπορώ να πω ότι χρειάζεται η υπογραφή του επιβλέποντος

Παρασκευή, 1 Μαΐου 2009

Νόμοι και τυπικές υποχρεώσεις

Χωρίς να είμαι νομικός έχω γράψει κάποια (ίσως χρήσιμα) σχόλια τόσο στην ανάρτηση με τίτλο: "Συμβατικές υποχρεώσεις υποψηφίων διδακτόρων" όσο και στην ανάρτηση "χωρίς τίτλο(!)" της Μαριάννας για το πρόβλημα που προφανώς και δικαίως την αναστάτωσε.
Σκέφτηκα ότι ίσως να πρέπει να τα διαβάσουμε όλοι (αρχικά για να δούμε εάν ισχύουν αυτά που λέω).
Για αυτό και ανεβάζω και αυτή την ανάρτηση... επίσης με την ευκαιρία ας ευχηθώ και ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ (ότι και εάν σημαίνει για τον καθένα μας)